sobota, 16 sierpnia 2014

Cześć dziewczyny!

Na początek chciałam wyjaśnić brak odzewu z mojej strony w prywatnych wiadomościach- nie mam możliwości kliknięcia na nie, odczytania i odpisania wam... Udało mi się jednak zauważyć w poglądzie jedno krótkie pytanie o Fostofazę?? Niestety nie spotkałam się z tym, polecam jednak pisać w komentarzach, nie ma nas obecnie dużo, ale może akurat osoba która się z tym spotkała napiszę??

Dziś tematem interesującym mnie są pampersy!!!

Lena wypróbowała Dada, Pampers, Happy- najlepiej sprawdziły się Happy- niestety tylko te w najmniejszych rozmiarach, i Dada- do chwili obecnej używamy :)
Znajoma (mama rocznego syna) natomiast bardzo poleca pampers w tych większych rozmiarach..
Mnie osobiście ta firma nie zadawala, reklamują że dziecko może spokojnie przespać noc nie czując wilgoci, tymczasem mała płakała mi gdy lekko zmoczyła pieluchę, taka wrażliwa :)

A wy moje drogie Panie jakie używacie, polecacie???

Jeszcze raz polecam pisać w komentarzu! Pozdrawiamyyy!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz